Monday 15 December 2014

JAMU sedap

Saya mencari jamu sedap
Dh cuba mkn yg kapsul, 30bj pun bencinta nk abeskan, 3bulan pun msh penuh
Bila nmpk hkcc di fb, saya try 1bx
Wahhhhh sedap
Yg penting mmg ada kesan yg saya nak
Masalah dlmn hilang
Saya lebih alert dan cergas
X cuba x tau, dh cuba mmg melekat

■ cabaran  nak  sebarkan  manfaat product tapi TAK pernah putus asa.kenapa?

Minuman yg superbbbb
Saya sendiri minum hari2
X yah risau ttg kesan samping
Berimpian utk setiap org rumah ada simpan hkcc di dapur
Produk mmpu milik tp mnfaat setanding produk mahal
Keuntungan itu jadi ASA
Alhmdulillah

■ Bila minum product  pasaran HKcc Ayat  PERTAMA yang anda terfikir  dan  bercakap  sendiri?bagitahu kawan?Family atau sesiapa sahaja?

Kopi luarbiasa
Sepeket utk secawan
Minum skrg
Stgh jam dah rasa kesannya
Jgn risau psl rasa... mmg sedap
X pahit

Nama  fb: Maya Salleh
No  phone: 01132065724
Kawasan jualan: Batu Pahat Johor

No comments:

Post a Comment