Sunday 8 June 2014

MENIAGA. .testimoni TIPU!

Jika ada yang tertanya2. .

'Eleh..die jual kopi tu takkan tak menipu testimoni. .mesti ada punya nak PROMOTE. .'

No. .no. .HKcc bukan begitu:)

Ini salah seorang STOKIS HKcc yang HKcc susah nak Terima. .sbb?

Sebb beliau cantik sangat! !. .beliau for sure mcm2 beliau consume yang Branded. .takkan jatuh cinta dengan Kopi ni??

Namun, benar. .hanya HKcc akhirnya sesuai dgn nya:)
Kerana Kenangan Silam , Tercipata la satu ikatan yang x boleh di tafsirkan...love and peace with HKCC.....
Assalammulaikum.....

sekadar luahan rasa..X bermaksUd untuk membuat sesiapa terasa...

1. Saya Pengguna Korset Elken Charm..
( X bermakna saya kurus hanya kerana korset )

2. Dulu Saya Mengamalkan Herbalife
( x Bermakna Saya Kurus hanya DENGAN sHAKE herbalife )

3. SD 2 , JUGA SAYA DAH TRY
( x Bermakna saya kurus hanya dgn SD2 )

4. Dan berbagai Minuman dan makanan kesihatan yg saya amalkan

***( Dalam erti kata lain ..saya x memburukan produk2 di atas yer..kerana bagi saya benda2 di atas masih terbaik...cuma x larat dah wehhh nak menghabiskan duit tiap2 bulan beratus..huhuhu..******

*****Duit macam air , x payah cerita la...sanggup menghabiskan beratus malah beribu untuk menguruskan badan yg sangat la berlipat selepas melahirkan si sofea....sampai kan sanggup untuk pergi regester kat pusat menguruskan badan...( Nasib baik x sempat ..huhu) *****

Apa Yang Saya nak sampaikan sebenarnyer ek.....?????

1. TERIMA KASIH kepada Puan Haida Kammaruzman....
krn beliau
yg merperkenalkan HKCC ( COLLEGEN CAPPUCINO )
Hanya RM 39.90 saya mampu mengecilkan lipatan kasih ...huhuhu
walau x banyak , tapi cukup la berbaloi....( nak kurus ni x leh rakus
yer kena sabar )

2.Sakit Perut yang saya alami makin berkurangaan
( Walau pernah pi check sampai Endoskop bagai.Cucuk Tang
Mulut. naik turun hospital ...makan ubat doc bagai..Masih jua x hilang sakit
tapi lepas minum CRAZY COFFEE
NI, PENYAKIT PERUT SY ALHAMDULILAH dah X ADA.....HUHUHU

3. PUAN HAIDA ( TQ MEM ) Hanya Rm 39.90 Perut saya dah x sakit
dah ....Saya Makin Bertenaga..

4. Crazy Coffee menemukan kita ..walau jauh tapi dekat di hati.... Haida Kamaruzaman Collagen Cappucino

Sesiapa Yang Rasa Nak oder coffee ni..moh la like kat page saya or Big Boss Haida...huhuhu..sempoiiiiiiii

2 comments:

  1. Sy pown dah try HKCC ni... alhamdulillah... dgn izin Allah dah preggy... skarang dah msk 3 bln...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.. tahniah puan Shela. semoga dipermudahkan segala urusan =)

      Delete