Monday 15 December 2014

Doctor kata PELUANG TIPIS utk HAMIL

Ketika mencari ikhtiar untuk ujian saya,saya terlihat wajah HKCC,setelah puas dikaji,dibanding dengan beberapa pilihan lain,saya mencuba produk ini.

Alhamdulillah,nikmat sihat diberi sedikit demi sedikit ..dan nikmat itu ditambah dengan rezeki sebutir benih berkembang di dalam rahim yang tercedera ini.

Apakah nikmat yang ingin didustakan apabila para profesional mengatakan peluang untuk saya mempunyai anak agak tipis,dan kini nikmat Allah itu menghuni didalam diri hambaNya yang lemah ini.
Saya semakin bersemangat untuk berkongsi manfaat yang saya terima,dan kebaikkan dari secangkir kopi.

Alhamdulillah saya serasi dengan HKCC untuk kulit dan kesihatan,migrain dan saya tetap amalkan di trimester ke 3 untuk "berkongsi" manfaat bersama anakanda didalam sana.

■ cabaran  nak  sebarkan  manfaat product tapi TAK pernah putus asa.kenapa?

~Cabaran utama saya adalah kesihatan sendiri,alhamdulillah suami dan team menjadi pendukung dan membantu dari segi fizikal dan emosi.
~Kekangan masa yang memerlukan memilih priority di depan mata,alhamdulillah sentiasa diberi kemudahan apabila customer memahami dan ada yang boleh fix time dengan baik.

■ Bila minum product  pasaran HKcc Ayat  PERTAMA yang anda terfikir  dan  bercakap  sendiri?bagitahu kawan?Family atau sesiapa sahaja?

~Ayat pertama , semoga ikhtiar ini menjadi kesembuhan dan kebaikkan.Orang pertama adalah suami yang saya kongsi kebaikkan dan hadiahkan product minuman HKCC pada ulangtahun kelahiran beliau ketika itu. Seterusnya,ibu dan  adik beradik ,sponsor mereka untuk kebaikkan bersama.Alhamdulilah semua ada feedback yg baik :-)

Nama  fb: Cik Puan Hajar Ardini
No  phone: 011 2854 7036
Kawasan jualan: Damansara / Mont Kiara / Gombak (Bila berada di jalanan disitu juga HKCC berada)

No comments:

Post a Comment