Tuesday 16 December 2014

Selamat tinggal SENGGUGUT

Masalah SENGGUGUT dpt di atasi selepas saya gunakan hkcc tp selepas amalkan hkcc+skbp+kph tahap kesihatan saya lebih baik.

Masalah KEJANG OTOT yg di alami setial mlm atau ketika sejuk dpt di atasi

Dpt eratkan kn kasih sayang suami isteri (kesihatan dalaman terjaga)

Parut2 degil makin menipis juga Tiada lagi tumit kaki yg merekah

■ cabaran  nak  sebarkan  manfaat product tapi TAK pernah putus asa.kenapa?

Cabaran yg paling saya terasa apabila org persoalkan knp saya masih belum ada ank tp jual produk ikhtiar zuriat (yg ni mmg menusk kalbu)..

cabaran lain knp saya tak kurus2..haha..berat badan saya berkurang tp dalam 2kg sahaja dan walaupun selera mkn masih ada tp berat badan saya maintain mcm tu juga walaupn saya kuat mkn ( tak caya tanya pn.haida brp panjang senarai tmpt mkn yg saya bg kt dia bg area k.trg sahaja)..

walaupun ada manfaat yg saya nk dari secangkir kopi ni tp saya xdpt2 lagi tp saya xputus asa sebab saya tau ramai lg org lain yg dpt manfaat tu..setiap org penerimaan kesan produk adalah berlainan, bergantung pada tubuh badan si peminum/pengguna..
Ilmu marketing kurang..asyik bertangguh..

■ Bila minum product  pasaran HKcc Ayat  PERTAMA yang anda terfikir  dan  bercakap  sendiri?bagitahu kawan?Family atau sesiapa sahaja?

Ayat pertama saya ialah kopi ni bestttt tak bg kemudaratan seperti berbau atau sakit kepala..

Org pertama yg saya bg tau adalah mak sebab dia yg tgk keadaan saya setiap kali senggugut menyerang..mak juga org pertama yg saya mtk try minum..sampai skrg dia suka minum..kasi tenaga katanya..

Nama  fb: Daliza Zakaria
No  phone: 013-9568776
Kawasan jualan: kuala terengganu/dungun

No comments:

Post a Comment