Wednesday 16 July 2014

Skbp bayi 3bulan [akibat ibu diserang denggi]

[Punca Buy 5 Free 1]

Alhamdulillah is, t.kasih kenalkan.skbp, ngandung no 3 peluang penuh minum.susu kambing dan minyak.zaitun poevoo mmg best,

Rezeki baby, ingat tak awal tahun hari tu aku terdesak nak stok skbp,dr ko, p ke umi aku carik susu kambing, meroyan nak susu kambing
Usia baby 3 bln... Aku kene denggi seminggu, bygkan aku tak bleh terima makanan, bb aku terputus bekalan susu ibu, nangis aku....ko tau kan aku seboleh mungkin nak.jayakan penyusuan 2 tahun....
Baby sofea terpaksa campur skbp sementara aku rawat diri, dari usia 3 bln-6 bln sofea minum skbp, nekad sbb aku kekeringan susu,

Aku rawat diri dengan poevoo+ homopati+ susu kambing + hkcc, 3 bln tu mmg btul2 aku fokus nak bagi ada balik susu ibu yang aku rase kering masa.denggi, stress tapi aku blaja cool + doa, alhamdulillah susu badan kembali banyak, n cukup buat sofea buat masa ni, ngam.6 bln usia sofea, aku stopkan skbp,

Skbp ni walaupun tulis bwh 6 bln.x sesuai, aku bagi jugak sbb anak aku tak nak susu lain, aku dah cuba, sekali.bagi skbp elok plak dia minum, pandai dia, nak susu terbaik jugak, lepas susu ibu, susu kambing adalah.y terbaik kan hehehehhee,

Sofea rasi dengan susu.kambing walau tempoh minumnye.cume 3 bln, dia punye pembuangan alhamdulillah ok, senang, ingatkan org dok.kate panas, bb akan.sembelit tapi sofea takde, ok,

Rawatan nak pulihkan pengeluaran susu ibu, lepas denggi hari tu aki rawat dengan sungguh2 konsisyen dengan susu kambing)  SKBP) +minyak.zaitun poevoo+hkcc alhamdulillah menjadi biiznillah, paling bahagia, aku dapat fully bfeed sofea walaupun 3 bln.sofea sempat campur susu, alhamdulillah,..
▪▪▪▪▪▪

Asbab kisah sahabat sepangkin aku ini pn Ulfah Sujangi maka SEBARAN MANFAAT SKBP aku wujudkan kembali setelah KIV pengambilan bersama Herbal Culture.

Meroyan die merayu aku nak STOCK aku yang aku tak JUAL utk anak solehahnya. .maka Fardhu kifayah ini diperluaskan. .insyaallah. .

HKcc spread♡Together

No comments:

Post a Comment