Wednesday 16 July 2014

'Demi kesihatan anak mereka merayu'

'Kan ader bersepah Susu Kambing org jual. .korang beli jerler. .Higoat kat Mydin rm13 sekotak pun boleh dapat. .buat aper susah2 nak aku amik Skbp?'
Aku malas. .korang tahu tak aku malas? Kopi la. .susu la. .bla2. .*merepek panjang aku kat team*..

Namun, mereka CAIRKAN hati aku dengan KISAH ANAK2 mereka yang sangat SERASI dengan SkBP. .*diorang tau CARA nak tackle hati aku*..hurrmmm. .
Maka sebelum bulan Ramadhan yang mulia..aku make it a deal utk SkBp PERTAMA DI MALAYSIA..

Yang paling Meloncat hepy giler kemunculan semula SKBP adalah Pn Ulfah Sujangi..pehtu pn Aziemah Aziz dan Nuqman Aliah..sehingga mempengaruhi Pn Nur Nazihah dan Puan Zura Cendana utk di cuba atas zuriat mereka. .Dengan kuasa Allah Taala. .mereka berdua ini lagi TERKINJA2 HEPY bila anak mereka mendapat manfaat!kemudian berjangkit pada puan Sz NOra dengan belian drpd puan Salwana.

Kenapa aku ckp cenggitu?
Sbb masa aku KIV product ini utk jualan mereka sanggup tanya sanasini stokis terutama kepada Pn Salwana Abdul Razak asbab amanah zuriat beliau yakni wangian2 syurga beliau mengamalkan Skbp sebagai minuman seharian sebagai alternative rawatan KULIT. .

Ingin tahu betapa SKBP merupakan kebergantungan puan Salwana utk melihat Senyuman zuriatnya. .ia umpama ANTIBIOTIK yang perlu dihabiskan bagi merawat KULIT zuriatnya. .juga seperti MAKANAN RUJI..

Sementelaah pula, di dlm team Hkcc terdapat PHARMACISTS pn Maya Salleh dan Cik Nurzatul Effa Ahmad Shahrudin yang sentiasa menjadi tempat rujukan bagaimana sesuatu itu berfungsi pada tubuh. .

Dengan itu, mereka dengan rasa penuh tanggungjawab ingin berkongsi manfaat yang telah diperolehi bersama kalian dengan Rela hati membuat TAWARAN BELI 5[LIMA] PERCUMA 1[satu] utk belian Susu Kambing+BEE POLLEN PERTAMA DI MALAYSIA...

Pstt. .diorang yang buat sales gtu..hubungi mereka utk Rundingan dan belian ya:)STOCK makcik belum sampai dh LICIN!

HKcc spread♡Together
Regards,
Haida Kamaruzaman

No comments:

Post a Comment