Sunday 20 July 2014

MODAL TAK HILANG. .JOM NIAGA!

Anda ingin berniaga tetapi tak tahu nk bisnes apa?

Boleh hubungi beliau ini...0196165258..

Hanya Jual KOPISUSU dan SABUN. .alhamdulillah 2x ganda dari gaji pendapatan
⏳⏳⏳⏳⏳
Update kopi keluar pon xdan..x menang tgn...
Secara kasar..kalu dulu smggu sekaten[25box]..sebulan 1 ccfm..
Sekarang ni sale lepas coaching dengan ko..sale naik 2x ganda..
means..seminggu 2[dua]katen,ccfm sebulan 2stgh katen..
Skbp[25box] xyah kate la..sehari abeh dah sekaten.. syukur alhamdulillah..sob3x...sebak plak rse..
Betui kak..gaji bersih lbh kurg rm1,200 ja..
Income kopi ja lebih dr gaji...huhu
Huhu...betul kak..tu yg sebak plak tetibe ni...sbbnye..byk aku dpt tolong suami aku,mak aku...
Xpenah dpt tolg dorg gini...aritu adik ipar aku msuk blajo,mak mertua aku xde duit..aku tolong bg duit mnyk..duit blnje..
Ish...byk la..dr duit kopisusu ni aku dpt tolg org..alhamdulillah..sayu dan sebak plak..huhu
Ko tacing..aku meleleh dah nih..

Beliau bantu anda dengan JAMINAN PULANGAN MODAL 100%!!

No comments:

Post a Comment