Thursday 10 July 2014

Derma dlm jualan

'Berat TANGGUNGJAWAB..Takut termakan DUIT/Amanah org yang membeli..niat tu aku hargai, sangat suci..tapi ada pro n conts..bagi aku banyak conts dari pro..jadi, nasihat aku tak perlulah guna nama HKcc dengan URUSNIAGA utk menderma. .jika nak derma, derma ja senyap2 atau among kita2 ja tahu..'

HKcc tidak membuat JUALAN dgn menggunakan kaedah mempengaruhi bakal pembeli dengan isu derma utk asnaf/gaza dsbnya. Seperti cth setiap rm2 drpd belian anda akan di salurkan kepada sekian dan sekian.

Sekiranya, terdapat mana2 individu/agent/stokis yang sama2 memasarkan products pasaran HKcc berbuat demikian minta maklumkan pada saya kerana saya tidak LULUSKAN jualan sebegitu utk product pasaran bersama team HKcc.

#Psstt. .aku tak kata tak boleh bagi yang lain nak buat. .silakan..ia sangat terpuji. Cuma di pihak HKcc aku tidak terdaya menanggung amanah itu atas tiket JUALAN.

Wallahu'alam.

No comments:

Post a Comment