Thursday 12 June 2014

Takder free gift ker? ?

■ Promosi aper skg?
■ Dapat free gift aper?
■ Maaf nk tanye saguhati aper dapat?
■ Boleh bagi benda lain tak FREE GIFT? Aritu dah dapat bla2. .
■ Eh awak tak ckp pun dpt free gift. .kalu tahu saya taknk free gift ni. .tapi saya nak MURAH rege kopi ni. .tak bagi free gift pun takpe. ..

Erkk?? Lihat betapa besarnya Kuasa HADIAH PERCUMA! !

Lazimnya aku tak jwb pun apa FREE GIFT aku nak bagi. .aku bagi sebut harga jer.

*Alah. .apa salahnya bagitahu jer ler. .apa susah? *

Sbb apa aku tak bagitahu?

Sbb aku nak org beli Hkcc products sbb NILAI Product yang sememangnya diperlukan utk kehidupan. .bukan nak beli barang sbb pemberian sampingan. .
Cara aku memberi adalah jika aku senang di dlm berurusan dengan seseorang dan aku tak suka org meminta2. .

Namapun SAGUHATI. .*Aku tak guna terma FREE GIFT*..

Bermakna aku bagi dari HATI...
Aku akan selitkan SAGUHATI tersebut tanpa diminta. .dan tanpa disangka pembeli. .

Kita boleh melihat cara org menhargai pemberian kita. .cukup sekadar say thanks. .*aku noted sesiapa yang berbudi bahasa*..ataupun yang menghargai seperti pembeli ini. .

Aku bukannya jual FREE GIFT. .aku tahu korang nak  make sure VALUE for money. .tapi korang cari org lainlah utk tanya ek.

Hkcc ada WAJAH dimana2. .insyaallah mereka juga suka bagi SAGUHATI:)

No comments:

Post a Comment