Thursday 12 June 2014

Bila HKcc di terima PEMINAT. .;)

HKcc ada peminat?wah. .
*Ader yang sedang muntah hijo ker?

Aku baru perasan jap tadi bila beliau like status aku pasal tulisan FREE GIFT..

Baru aku teringat..HKcc team ada membuat kejutan pada beliau.. *aku dah tua..usia dah mamah minda aku* atau aku terlalu sibuk utk mengingati setiap saguhati yang kami keluarkan*

Terima kasih kepada Penggemar Hkcc HKcc ini yang selesa menikmati HKcc sehingga beliau tanpa diminta mengambil masa berharga utk update berkenaan hkcc. .terima kasih puan. .

Beliau bukan Agent mahupun stokis hkcc tau. .walaupun sememangnya POLISI HKcc hanya PENGGUNA adalah PENJUAL. .

Insyaallah jika tertulis beliau berada di dlm team hkcc kami mengalu2kan beliau dengan hati terbuka. .:)

*aku baru perasan post isnin beliau*

2 comments:

  1. In sha allah puan.. Satu ari nama che na ade dalam senarai agent puan haida... (Tunggu submit dr stokis aje..)

    ReplyDelete
  2. In sha allah puan.. Satu ari nama che na ade dalam senarai agent puan haida... (Tunggu submit dr stokis aje..)

    ReplyDelete