Saturday 9 May 2015

Products MUKA hat PERTAMA singgah kulit muka

What's  on  your  mind?
Fesbuk tanya la..
maka macam biasa..aku jenis tak suka  menghampakan orang apatahlah lagi  fesbuk tempat aku mencari rezeki sejak July, 2012..

Maka malam minggu ni nak cerita  berkenaan perasaan aku yang yelah JATUH CINTA kemudian DECIDE untuk terus SETIA..
■■■■
Aku Teruja  sebab  dekat 14hari dah aku pakai Product penjagaan kulit wajah HANANIA..

Aku terkinja kinja sengeh sengsorang kat cermin bilik air tengok kulit muka aku makin nampak BERSINAR tanpa perlu  mekap!*mcmlah selamani ko mekap  kan?

*aku simpan seminggu kot sebelum puan Sarah Rizal whatsapp aku tanya dah  pakai ker belum product muka?

Hilang aqal per nak EXPERIMENT kat  MUKA? Kulit muka aku DARA kot..tak  pernah pakai KOSMETIK seumur hidup..nak BERJUDI pakai?

Aku terusterang ..aku pun taktau ntah camnalah sarah berjaya pecahkan EGO aku untuk TEMPEK kat  muka  sepertimana PONDESEN span katak yang 2minggu aku peram dalam  bagpack lepas beli dari sarah pada  pertemuan pertama..

Alhamdulillah..PONDESEN  tu  memang  TERBAIK!

Maka aku buat RUMUSAN sendiri  bahawa aku bolehlah kot try PRODUCT jaga kulit muka neh..

NAH!! Hasil EGO aku..

WATER CREAM aku dah habis!
Emulsion aku baru  5[lima]hari tempek  kat muka ISTIQAMAH tau..

Water cream habis cepat sebab aku pakai sampai leher🙈..WANGI!
Best sangat!
Emulsion aku pakai pagi dan sebelum  tido..Water cream setiap kali lepas solat fardhu kecuali maghrib..

Nak try tukar kosmetik muka MEMBANTU SECARA SEMULAJADI?

Hanania Jawapannya!*jawapan  untuk  akulah..korang nak try pong boleh*

Korang yang kat Perak  boleh  hubungi  PuanAziemah Azizz ..

Putrajaya PuanNoor Iszati Binti Ismaill  kembar rupa Dato' Siti Nurhaliza..

Seri  Kembangan /Bukit  Jalil  Puan Zeta Donn

Johor  PuanSiah Omarr  danSalwana Abdul Razakk ..

Hkcc  spread♡Together

No comments:

Post a Comment