Thursday 11 December 2014

Suami TERUJA isteri macam anak Dara walaupun ANAK 3!

Suami TERUJA  Isteri dapat  MANFAAT😊

'Sya telah mendapat manfaat dari secangkir kopi ...selepas bersalin anak no 3 berat susah sangat nak turun...berat 89 kg..tapi lpas amal kan hkcc..minum secara santai..

skrang berat 63 kg...sblm nie tak minum susu kambing...rasa loya..tapi lpas campur hkcc+skbp sedap sangat...klu tak campur mcm tak ngam pulak...skbp bg ank no 2 minum..sbb dia ada ashtma..skrang kurang sikit g melawat Hkl..klu tak tiap sebulan mesti kena g sana..ambik..nabulizer..tah betul tak aku eja...ha..ha..

●cabaran nak sebarkan manfaat...tapi tak putus asa...

Sbb...saya sendiri dah mendapat manfaatnya..apa salahnya kita kongsi kebaikan dgn kengkawan...mula2 tu susah jugak..tapi bila kengkawan kat opis kata nmpak perubahan pada diri kita...mdah sikit kita nak share kebaikan nya...ada yg kta saya tak nmpak mcm org yg dah beranak 3...

ini bkn poyo atau angkat bakul sendiri..ini reality.....ha...ha...
Nanti saya kongsikan gambar saya...

●Bila minum product..pasaran hkcc..ayat pertama yg saya terfikir...
Kopi susu ini sangat owsome...rasanya tak pahit...tak der rasa atau bau herba langsung...skrang bila hkcc+skbp..rasa mcm kita minum kopi starbuck campur dgn vanilla ....😘😘😘

Husband saya bg semangat suh join jadi egent...supaya sya dapat sebarkan manfaatnya

Nama@[100001811422560: fb:Nor Shuh]aida
No phone:0183286771
Kawasan jualan:area bandar baru sentul bandar utama pj....batu caves selayang...

No comments:

Post a Comment