Thursday 18 December 2014

Nak Kurus tak?

Tudung hitam baju belang hitam putih tu 2011..
Hujung  2010..masa ni aku memang aktif  MERABA..MEMULAS dan seangkatan  dengannya..

Bermula setinggi jawatan isteri menteri kabinet,retis sehingga rakyat marhaen ku kerahkan KERINGAT.. hidupku cukup bahagia  berkenalan dengan ramai lapisan masyarakat..

Tika ini aku membentuk Rapport tanpa  siapapun tahu mengapa aku menghambakan  diri sebegitu rupa..Misi  dan niatku  tiada siapa tahu  hanya ALLAH TAALA.

Statusku sebagai isteri pegawai bukan halangan kerna aku bekerja bukan atas IKLAN DIRI..tetapi PERMINTAAN yang tak henti-henti daripada mereka yang mengenali dakwaan  mengetahui dari yang mengenaliku..

Aku hanya mengerah keringat  jika panggilan diterima mendakwa mengenaliku aku dari si  polan dan si polan.Aku tidak menerima  semata kerna DUIT.

Pernah jam12malam,aku menerima kehadiran  mereka yang memerlukan..maka amanah  Allah itu aku laksanakan..

Hanya ALLAH yang tahu Nilai Ukhwah yang  terbentuk sepanjang aku membina Rapport..

Dan dua sahabat ini yang menjadi saksi kekadang sedang bersembang panggilan kecemasan dari yang berpengaruh perlu aku laksanakan.

Wallahu'alam
■■■
Tudung biru SEBULAN selepas BERJAYA  TURUN 12 kg pada 2012..

Seluar  jeans  baru  boleh sarung..baju tu bau  plastik beli  kat  Siti Nadjira..gambaq ni lepas  detim ngan  Nur Kartini Jamari..

Tini saksi BAJU LAMA pakat bagi orang  masuk plastik hitam..hehe..

Masa ni dah mula sakan shopping kain baju..
Tukang hasut pun tini..

Hat ni elok ngan hang aida..
Hat ni sesuai..beli  jala..

Masa ni Haliza Jalil mula duk HAIRAN dan GERAM aku mula memperlihatkan  Hilang  berat badan..

Hehehe . .PEACE!

No comments:

Post a Comment