Tuesday 11 November 2014

Duit KWSP peninggalan buat pewaris

...aku call mak nak maklumkan bahawa semalam aku tak sempat masukkan sejumlah wang yang aku janjikan kerna urusan semalam agak banyak perlu di laksanakan sehingga terlupa. .

Alhamdulillah...petang tadi aku aku telah tunaikan janji..

Aku maklumkan kat mak supaya buat rumah secukup duit aku bagi dulu sbb aku belum tentu hidup sampai duit aku bagi setiap bulan cukup utk impian rumah mak. .

Mak aku tanya hang p mana?
Aku ckp mana tahu aku mati..
Tau mak aku ckp apa?

Aku tau duit KWSP hang banyak, buat penama. Mati ja hang akaun 1 buleh bawak keluar. Aku tau hang sayang laki hang tak kira. Kalu boh nama laki hang pun habaq kat along [laki aku la tu] amanahkan bagi aku buat rumah.

Hoh? Mana mak tahu KWSP aku banyak?
Alah. .penyata duk sampai umah aku, aku tahula. .*pastu mak aku gelak*
■■■
Maka aku tak perlu RISAU lagi utk aku tinggalkan dunia ini utk bahagian mak aku. .beliau sendiri sudah mengiranya. .

Aku cuma tagih doa kalian terutamanya daripada keluarga serta Zuriat yang hadir menjengah ke alam fana ini ikhtiar bersama product pasaran HKcc..
Doa agar lapang rumahku disana. .bercahaya. .terlepas azab kubur. .azab neraka kerna aku seorang PENDOSA. .
■■■■
Mungkin hijrah kali ini penuh makna
Kita sama2 berdoa hijrah kita diterima Maha Pencipta. .
Hkcc spread♡Together

No comments:

Post a Comment