Friday 15 August 2014

MRS HKcc team review

'Saya pakai MRS ni. .bla2. .bla2. .'
kata seorang pengamal Set Zuriat mudah hamil Cik Puan Hajar Ardini..alhamdulillah Dengan IzinNya beliau sedang hamil sekarang😊..

'Ha'ahlah best berangin jer bila apply'sampuk PHARMACIST HKcc cik Nurzatul Effa Ahmad Shahrudin..

'MRS tu hape? Sampuk wangian syurga yang lain pula di dalam WhatsApp grup Hkcc. .

Reaksi aku?
Aku perhati jer tak masuk + perbualan tentang MRS..just baca feedback dari hajar. .

Aku bila mak buyung cerewet neh apply sesuatu ke atas dirinya aku ada satu perasaan nk survey bende pe tu?
Sbb?
Sbb beliau ni cerewet tahap 'mak enon'tentang sesuatu yang menjadi kegunaan buatnya terutama sesuatu yang bakal mengalir di urat membentuk sikap!
Kita adalah apa yang kita makan!

■■■■

Atas alasan beliau yang pakai aku pun mintak apprentice Hkcc puan Nuqman Aliah survey. Maka dipendekkan cerita aku terus mendaftar Agent semata2 nak dapat next order 50%!

50% adalah penting kerna team hkcc sahaja berapa org? Jika mereka aku berikan 10ml setiap seorang dah boleh dapat harga utk 2org!
Kira2 aku tepat! Memang hkcc team setuju utk jadikan SAGUHATI 10ml. .apabila aku bentangkan harga tanpa SELINDUNG. .aku berikan mereka harga modal atas nama aku.
*itu memang cara aku..maklumkan  harga sebenar dan bentangkan % yang aku ambil jika aku meniaga atas mereka*

Untuk bagi orang mestilah kena try dulu best ker tidak kan?
Maka aku orderkan utk team yang berminat utk merasa best ker Mrs ni? Ada yang order 10ml,30ml,50ml. .

Aik, baru nk try dah order 50ml?
Rugi kak bos. .harga dah cun! Apa yang ko sajes aku tahu mesti the best punyer! Bley yer. .

Maka order dilaksanakan melalui isteri Sub stokis HKcc yakni puan Ana Soleh yang juga Distributor Mrs.

Setelah masing2 menerima product. .maka masing2 memutuskan adalah terbaik utk kami order 10ml sebagai Saguhati buat hkcc lover..
*berkongsi kebaikan product bumiputera*..

Malangnya. .

Di maklumkan 10ml di Kiv asbab sedang dalam pemprosesan 'new look'..
Oleh yang demikian, kami di HKcc team juga Kiv pemberian utk 10ml Mrs. .

Kenapa tak bagi jer SAGUHATI 30ml dan 50ml jika 10ml habis?

Jawapannya:
Jika utk Saguhati tidak berbaloi dengan pulangan penjualan HKcc product yang diterima utk lebihan belian 30ml dan 50ml:) Harga utk 30ml dan 50ml Mrs sudah mencapai harga sekotak Kopi dan SKbp. .

10ml adalah munasabah dengan modal Agent yang kami terima 50% drpd rm9.90 harga runcit.

Sekiranya, kemasukan 10ml'new look'nnt tidak terjejas harga modal lama maka kami berbesar hati menjadikannya salah satu item SAGUHATI daripada kami:)

Anda yang berminat utk membeli 30ml, 50ml MRS atau mendaftar Dropship daripada Hkcc team[MRS] boleh hubungi:

■Putrajaya Puan @nuqman aliah
■Ampang/KL Puan Nur Aziah
■Negeri Sembilan puan Nur Nazihah
■Sungai Buluh puan Nurhafizah Banisah

Testimonials daripada saya akan menyusul bila tiba saat waktunya. Insyaallah.

Hkcc spread♡Together
Regards,
Haida Kamaruzaman

No comments:

Post a Comment