Monday 4 August 2014

Closed deal

Buka inbox pagi ni. .
Ada soalan:

'Mcmana nak closed prospects utk beli product kita sis? Janji nk masuk duit tapi tak buat payment utk final closing.Owh, btw saya jual X.Memang diyakini ramai.Ramai sangat dealer tp kekuatan product ni takda jual kat kedai2.mesti dptkan dr dealer sahaja jika nak beli.Saya dah ikut step closed order mcm diajar semasa seminar2 yang saya pegi. Semua ajar yang sama.Saya tanya sis sbb saya tengok hkcc mudah ja jual. Kawan satu ofis saya hari2 lepas keje terus pegi pos laju.die yang suruh saya tanya sis.

Assalam. Alhamdulillah. .boleh saya tahu step tersebut?

Boleh sis.Antara yang saya selalu buat mcmni. 
●Saya buat tawaran bayar sblm jam 8 akan dpt free gift 2x ganda.
●Beli dengan saya free postage
●Beli sekarang bulan depan boleh beli diskaun 25%..hanya ambil harga sbg ahli.

Menarik! Memang sangat menarik. .tapi saya ada soalan.
Selain tawaran berbentuk MATERIAL utk add value ada tak awak nyatakan Insyaallah semasa berurusan? Jangan risau. .Allah yang membolakbalikkan hati kita:)No worries. .cool sudah. Yang penting istiqamah dlm berbuat sesuatu. Aku ni bukan bagus2 pun yang kawan ko suruh tanya aku tuh. Kem salam kawan awak..Insyaallah lagi bgs dia yang ajar awak sbb terbukti depan mata dia yang pos barang hari2.;)

HKcc spread♡Together

No comments:

Post a Comment