Friday 18 July 2014

Makan Nasik boleh Kurus. .

Istiqamah!!

Itu jawapan aku bila ada yang buat2 terkejut atau memang terkejut bila bersua wajah bagi yang mengenali susuk tubuhku suatu ketika dahulu..berbanding sekarang:)

Mengapa Istiqamah aku dahulukan daripada Izin Allah?
Kerna tanpa Ikhtiar dan Usaha. .menanti Izin Allah itu PAYAH!

Ramai yang terkejut bilamana lihat perubahan yang berlaku..mereka juga INGIN mencuba perubahan seperti aku. .tapi soalnya. .ISTIQAMAH kah anda?

Minum HKcc sekotak HARI ini mengharapkan SEMALAM kurus..Itu perlukan KEAJAIBAN. .

Minum sekotak Minggu Ini..bajet kurus Bulan lepas...itu lagi perlukan keajaiban tambah Pembohongan. .

Nak Kurus tapi Nak JIMAT dan BAJET. .
ok boleh. .
no hal. .insyaallah..
rm119 setiap bulan FREE POSTAGE...bukan HAYUN semua IKLAN KURUS anda teruja dan beli wlpun satu set 399.90 sanggup beli. .
Lepas tu mula merasakan yang rm39.90 ni MAHAL dan Mintak kurang lagi..kalu boleh nak FREE:)*sekotak nak sample katakan:)

Perkongsian saya adalah buat apapun FOCUS!
Insyaallah cuba satu2 product jangan semua hayun satu kali. .
Ya, saya faham demi kecantikan kita sanggup berabis..
*bagi yang berduit fine. .bagi yang duit sekolah anak pun bercatu bagaimana?*

Oklah, tulis panjang pun tak guna..
Masing2 punya cara. .cuma jika ditanya

'Wah. .kuruslah ko skg! Makan apa? '

Jwpn aku:
Makan nasik.

Hkcc spread♡Together
Regards,
Haida Kamaruzaman

No comments:

Post a Comment