Monday 7 July 2014

Kejayaan DULU bukan pengukur HARI ini. .

Owh ada yang nak coaching PERCUMA dengan makcik tapi tanya makcik DULU graduate Uni mana? DULU kerja apa?

Jwpn:
● sebelum saya menjawab soalan puan, sudilah kiranya puan menjawab soalan saya terlebih dahulu.

Mengapa puan berminat utk COACHING PERCUMA dengan saya?

If puan menjawabnya maka saya yakin tiada persoalan dengan Kejayaan DULU sebelum SEKARANG yang puan lihat:)

Namun bagi memuaskan hati puan, saya akan menjawab soalan puan itu.

● DULU Saya tamat sekolah menengah dengan sijil terakhir di bangku sekolah adalah Sijil Pelajaran Malaysia:)

●DULU saya seorang makcik urut yang menjalankan mobile service kepada mereka yang memerlukan mengikut keselesaan saya.

Sekian, terima kasih.
HKcc spread♡Together

#Kejayaan DULU bukan Ukuran SIAPA kita pada hari ini. TITIK

No comments:

Post a Comment