Sunday 6 July 2014

Hamil ke 256 Dengan IzinNya

Jam 4pagi adalah waktu aku turun ke dapur menyiapkan sahur. .

Sahur pagi ini, perasaannya lain sekali...

Sambil memanaskan kuali utk menggoreng PEKASAM EX-MTI. .nasik ku tanak di atas dapur..berkira2 menggunting vacuum pack IKAN PEKASAM tersebut. .sebelah tangan ku slide screen talipon bimbit tempat ku mencari rezeki. .

'Dah 256 kehamilan dari sprang customer akak' tulis kak Siah Omar..

Gulp! ! Allahuakbar!

Ku lihat PEKASAM tersebut. .terus fikiranku menerjah kata2 ini. .

'Hai lah Damy. .aritu bini ko Siti Salwa ada gtau berita kawan dia 7 [tujuh] taun menanti zuriat. .minum KOPI aku jual tuh Rezeki ngandung Allah Taala bagi. .lani sambil aku nak goreng PEKASAM aku beli kat ko plak terima berita ngandung lagi..aku panggil PEKASAM 256 boleh?

Subhanallah! Allahuakbar!

Hkcc spread♡Together


No comments:

Post a Comment