Saturday 19 July 2014

Edit sanasini nak jual product. .

'Aku nk tipu penimbang pun boleh. .'

Tulis jer 7th vs 50kg..org pun tahu aku dah KURANG kg banyak. .tapi knp aku tak buat gtu?

Hukumnya HARAM. .Aku nk meniaga lama dan wariskan bisnes kat anak2 aku..
Cukup2 dosa yang aku ada.
Bukan nak tunjuk bajet beriman. .tapi jika tidak dididik dikhalayak begini, bila lagi?Siapa yang nak berkata benar?

Ramai yang aku kenali meniaga entah kemana. Meniaga bermusim. Bila products A masuk pasaran nampak boleh jual utk tampung rezeki..atau suka2 jer niaga. .mula edit KECUT sanasini. .TACAP 360° sanasini. .promote plak kat Fb yang memang org kenal ko rupa paras macamana. .fizikal macamana. .

Bila org tegur. .SENTAP!
kata org dengki perut takpun kata sanggup berhabis sbb kecantikkan dan nak shared kebaikkan product dgn menjualnya sbb memang guna. .*Whatever*

Orang tak bodoh. .walaupun ada yang agak terpengaruh ataupun sengaja nk ambik hati sbb kita ni makan puji. Maka belilah jugak sbb support kawan..takpun.. annoying/kesian belilah jugop. .*PEACE*

Apa yang aku mengarutkan ni?
Owh nak gtau. .aku tak pin point pada sesiapa. .ini mesej kesedaran utk kita meniaga cuba mendapat redho Allah Taala. .

Aku boleh jer update beriya pasal kurus aku sejak aku minum kopicino+skbp. .serta beberapa testimonials lebih 32org SUSUT daripada amalan minum KOPISUSU. .Tapi kenapa aku JARANG promote dan memang ada yang notice bila aku upload pic sume gambo sekerat badan/muka jer. .

Sbb?

Sbb bagi aku...nak KURUS mudah! BERSEPAH product di luar sana. .tak amik product pun jika Baka/GEN memang besar takleh watpe lakan? atau jaga ja makan dan bersenam. .KURUSlah korang. .*FAKTA*

TAPIII! !

Tapi aku sangat Teruja bilamana menerima HAMIL dari mereka yang IKHTIAR bersama SET ZURIAT MUDAH HAMIL  kerna aku inginkan bumi Allah ini diimarahkan dengan mujaheed huffaz/mujaheedah alhafizah!

Allahuakbar! !

Hkcc spread♡Together
Regards,
Haida Kamaruzaman

No comments:

Post a Comment