Wednesday 9 July 2014

Anak Soleh/solehahkah kita?

3 [tiga] perkara yang dibawa bila alam fana ditinggalkan. .

■ Sedekah
■ Ilmu yang bermanfaat
■ Doa anak yang SOLEH/SOLEHAH. .

Lihat apa diletakkan UTAMA. .
Kemudian lihat diri kita...
Kita anak yang SOLEH/SOLEHAH?

Kita hanya berdoa dlm doa Qunut semasa solat subuh utk Ibubapa kita?
Kita mahu anak yang SOLEH/SOLEHAH DOAKAN kita. .tapi lihat cara kita melayan IBU BAPA kita. .berdoakah kita?

#Aku kata diri aku sendiri. .saja shared kot korang pun nak SEDAR DIRI. .SENTAP sekali!

#setiap hari pukul 4pagi waktu sahur aku call mak utk bangun bersahur. .selagi mak tak angkat selagi itu aku redial!

Aku tak pernah rapat dgn mak..Mak aku garang tahap gaban..tapi aku bila rindu arwah ayah. .aku seolah nampak arwah meminta aku menjaga mak:(

Alfatihah. .buat Arwah Kamaruzaman bin Mahmud. .

Hkcc spread♡Together

No comments:

Post a Comment