Friday 11 July 2014

Alahan caffeine [HKcc membantu]

Salam pn haidar...saya nk kongsi sikit pengalaman selama 3 hari ambil hkcc....saya sbnarnye amat penakut dgn kafien ni terutamanya kopi...utk pengetahuan pn,,ini adalah cubaan minum kopi kali yg ke 3...seumur hidup sya,first time rasa kopi brand nescafe seawal umur 17thn...masa tu nk exam nk study lewat mlm minum cafe elak nagntuk...xsampai 10 nnt bdn rasa ringan n terus muntah..dah peng lalat..study entah kemana..kene marah ngan mak lagi adalah.tobt xminum lagi....second time,makcik saya perkenalkan nescafe +milo....mcm sdp je..try minum...sama mcm mane saya rasa masa first time dulu...kene marah ngan hubby...sian kan?dah 11 thn berlalu...sya bc iklan dr pn haidar melalui fb...berani2 takut..tp saya nekad nk cuba,usaha saya utk dpt zuriat lagi..saya dah try 3 pg berturut2..saya xambil 2x sehari sbb nk tgk samada bdn blh terima @ x...ternyata kopi ni xbuat saya muntah malah rasa bertenaga n berpeluh..klu pakai bju kelawar memang lembab 1 bju.....insyallah klu ada rezki saya akan terus ambil kopi ni sbg minuman harian...terma kasih kerana membantu n terniat dihati nk jd ejen di ipoh...blh ke?

No comments:

Post a Comment