Tuesday 1 July 2014

3bulan tak Period. .tapi Hamil

'Dia tk yakin..sbb setakat 3bln..buat urin test tak hamil..buat scan tk brapa nmpk..bidan Memang kata mengandung..

Ni mgkin doc dh SAHkan baru dia berani bgtau effa.. Dia pernah berkahwin dgn askar lebih krg 10 thn lps..

4@5 thn gak kawin tak ada ank..suami dia trlibat dgn kmlangan di negeri sembilan..
Ada msuk paper n berita yg trak askar accident satu ketika dulu...husband dia mninggal sbb tertindan dgn besi trak..

Pastu dlm 3 thn ni tk silap kawin kali ke2 dgn duda....aku pergi knduri kawinnya'

#Terkepam sekejap aku baca..
Allah! Ketat dada baca kak. .beratnya dugaan dia. .syukur Ikhtiar bersama KOPI laki bini Allah bagi rezeki anak. .Allah!

Sambung kak Nur Amalina Abdullah..
Aku bertakung air mata bila dgr dia comfirm hamil...kami brsama dr kelas peralihan lg..smpai la ni

Syahdu kan. .kopi jer pun. .tapi IMPACT nya. .hanya Allah yang tahu

Tulah...nilah antara sbb aku nk gak jual kopi ni wlupn org kata aku giler cari duit
Sbb aku nk bantu org dptkn apa org nk...aku prnh brssh pyh nk ikhtiar tmbh zuriat..so aku hrp dgn cara ni aku blh tlog org capai impian

Alhamdulillah asbab kopi ni pg ni air mata aku bertakung bilamana team dh mklumkn khamilan yg ke 253 tu adalh kwn baik aku dr umur aku 13 thn..
■■■

#speechless. .hanya Kopi. .tetapi memberi UKHWAH dan SINAR bagi mereka yang BERIKHTIAR. .

No comments:

Post a Comment