Sunday 6 July 2014

2011 gemuk gedempol

Ini aku 3tahun yang lalu. .2011. .
Ehsan gambar drpd Aziemah Aziz..
*gambaq SUSUT aku banyak dah. .saja buh gambaq tembun aku. .masa ni 75kg! *

Ini saat pertama kali aku menjalankan tanggungjawab sebagai isteri tentera. .menghadiri aktiviti BAKAT. .

Banyak tanggapan -ve diberi tentang persatuan ini. .tapi aku tak ambil pusing. .aku selesa berada di mana2. .selagi tidak melanggar batasan agama. .aku rileks jer. ..

Alhamdulillah. .di sini aku bertemu seseorang. .pertemuan dengan beliau yang mengubah banyak rutin hidup aku. .sangat baik orgnya. .sehingga kini aku sangat berterima kasih kepadanya. Sangat merendah diri orgnya..siapa orgnya? Biarlah rahsia. .

Mereka berdua di dlm gambar adalah yang sama2 menghadiri aktiviti tersebut..

Kini, salah seorang mereka iaitu puan aziemah bersama2 menyebarkan manfaat KOPICINO. .

Aku dulu makcik urut..kini jua. .dan insyaallah berkhidmat pada mereka yang tertentu yang memerlukan. .kekangan masa menjadikan aku tidak betah meneruskan khidmat secara tetap. .

Sungguh! Aku rindu saat bermain dgn adunan minyak angin..

#comelkan aku 2011 dulu. .mihmih. .

No comments:

Post a Comment