Saturday 14 June 2014

Mengapa aku tak promote product pada sedara mara sebelah suami aku?

Tetiba pagi ni teringat. .

Mertuaku bertanya setelah 2tahun aku menyebarkan manfaat kopi yang di pasarkan oleh HKcc Empire Coffee. .

'Aida, ada memang tak jual kopi kat org sini ke?
*maksud Mertuaku itu org sekeliling beliau etc sepupu laki aku. .sedara mara,adik beradik mertua aku. .jiran beliau..

'Ha'ah mak memang TAK PROMOTE. .sbb aida taknak meniaga ni putus sedara pun jadi.pakat2 ada Facebook jika rasa nak beli diorang blh terus contact aida. .nama kata nak SEBUT atau saja2 nak PROMOTE suruh beli memang dak la mak...dema nak, dema tanya. .org ni bukan apa mak. .benda jika kita hadap promote suruh beli. .nnt bila tak rasi mcm2 kata. .kata kita beriya promote suruh beli. .jadi dengan aida senang. .nak plak sedara mara. .tengok fb rasa nak beli gtau. .beli kat Stokis hat dekat ngan dema mak. .

'Owh. .betul jugak aida. .padan mak tak pernah tengok aida promote bila jumpa org'

Notakopi:Barang jika bagus. .org BELI..tak tunggu MURAH apatah lagi melangut FREE:)

HKcc spread♡Together

No comments:

Post a Comment