Friday 6 June 2014

KOPI GILA!

♥AKU DAN HKCC♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Genap sudah 3 bulan aku bersama Team HKCC..pada asalnya tujuan membeli hny utk mencuba n merasai manfaat secangkir kopi tapi akhirnya membuatkanku menjadi stokis..didorong oleh semangat dari kekasih hati Abah Brutal, aku nekad utk menyebarkan manfaat kopi ini...

Pengalamanku bersama dgn kopi ini mungkin tidak sehebat rakan2 laen..pembelianku pada asalnya hny la utk suka2 nak minum..kebetulan aku bru shj habiskn cuti 3 buln melahirkn anak kedua n mencari2 supplement utk kesihatan bdn..mengenangkan aku nih penggemar tegar nescafe maka aku pon amek kputusan utk try hkcc wpun aku tau hkcc hny lah minuman harian biase bukn supplement..TAPI...sejak mengamalkn hkcc,alhamdulillah susu badanku bertambah dan aku masih lg konsisten meneruskan penyusuan eksklusif hingga kini (babyku da umur 9 buln) hny bermodalkan $39.90 shj. .alhamdulillah dgn izin yg Maha Esa jua..kesan yg paling ketara sekali ialah aku masih mampu bangun jam 5 pgi wpun tidur malamku jam 3 pg mengenangkan anakku yg pertama sgt payah tido mlm..kerja2 harianku bjalan spt biase wpun dgn dua si kenit nih..lama2 tnp kusedari alahan resdungku juga makin berkurangan..mengemas sawang,habuk tak lagi jadi halangan utkku..masalah tekanan darah rendahku jugk semakin ok wpun skali2 dtg tp dah tak sekerap dlu..sape kate x blh minum kopi klu kerap sakit kepale?ngeh3

dek krn itu..aku pon sje2 bkongsi manfaat kopi ni dgn mengupload status2,,.pada asalnye nak beli borong 10 kotk tp mengenangkan permintaan..aku trus mendaftarkn diri jd ejen...penerangan dan tnjuk ajar dari kak bos Haida Kamaruzaman mbuatkan ku terharu..sblm mguna hkcc byk peristiwa n pencerahan dr beliau yg akhirnye membuatkan kusedar 'mencari yg suci & halal' dlm perniagaan,,biarlah ia mjadi rahsie atr kami.., Tenkiu kak bos.. ^_^

Sambil santai2 minum kopi..aku pon berkongsi permulaanku bsama hkcc secangkir kopi terbaik..kalau nak cite byk lg..puas pulk nk bace kang..hehe..

Wallahu'alam..

♡ HKCC SPREAD LOVE TOGETHER ♡

WhatsApp/Wechat/Line 0196165258
Fb Page : www.facebook.com/HKCCTampinNegeriSembilan

No comments:

Post a Comment