Sunday 8 June 2014

Ko femes ker yang nak STRESS sangat tuh?

Look Dear..

Dato'Ct Nurhaliza. .
Lisa Surihani. .
Ella. .

They are femes beb. .then they are still not having child! Aku nk tanya ko. .ko femes ker diorang?

Berapa tertekannya mereka compared ko beb?..itu aku list femes person. .perempuan belum rezeki ANAK. .

Ko nak aku Senarai plak ORANG ALIM selebrity LELAKI yang juga masih belum having child? Anak tu AMANAH ALLAH. .KERJA DIA! Kerja ko buat jer!!

#Baru 3tahun kawen dah meroyan jiwa takda anak. Pastu claim minum kopi HKcc tak NGANDUNG pun sbb tengok TESTIMONI hari2 naik org tu pregnant. .org ni HAMIL. .

#teman2 tahu aku jika takleh control menyampah aku. .org putih celop aku berbahasa.


Meh baca PERINGATAN dari sahabat Fb makcik neh yer. .kot ler korang terlupa atau mungkin tak amik port pun sebelum ni. .just pikir nak beranak sbb takut laki kawen lain. .or nk pregnant sbb takmo org kata korang mandul ker. .

Kemon arr. .be cool. .ingat Allah. .DIA yang ATUR dan EXECUTE semua tu. .kita hamba jer. ..

Hamba tau. .ingat tu!!

So? So...wake up! Jangan bercakap cam orang takda iman derr. .

Ikhtiar tau. .Doa semua. .Usaha dah tentu. .pastu Tawakal. 

Hkcc spread♡Together


No comments:

Post a Comment