Wednesday 18 June 2014

Anda adalah TERPILIH!

Beza hkcc dgn product lain dari segi COACHING adalah hkcc menghantar calon yang membawa product jualan atas nama HKcc kpd org luar bagi menuntut ilmu sebenar PERNIAGAAN.

Pancing dan Umpan beserta Tongkang diberi. .bukan hanya pancing dan umpan. Ilmu perniagaan diluar skop products.

Means?
Means anda bebas menggunakan ilmu tersebut utk jualan product lain.

*Bodoh! Bukankah risiko org tak jual product ko lps dpt ilmu? Sbb tu syarikat tu buat internal coaching hanya utk product diorang jer*

Mudah sahaja..aku sendiri well trained oleh sebuah health care provider well known seluruh negara. .aku berenti keje jugak. .
■■■■■
Ayat BODOH tu..ayat kawan bisnes aku bila skim apprentice aku kenalkan
Belum berjaya dah buat skim apprentice
Aku mmg begitu. .aku tak ikut kebiasaan apa org biasa buat
Tapi aku TIRU apa org luar biasa buat..

HKcc spread♡Together

No comments:

Post a Comment